میلان چسب

شرکت دانش‌بنیان تجارت بین المللی میلان‌چسب در سال 1399 با هدف تولید و گسترش محصولات حوزه چسب و عایق صنعتی تأسیس شد و امروزه با داشتن ماشین‌آلات مدرن و آزمایشگاه تحقیق و توسعه به‌روز به یکی از مجهزترین کارخانه‌های حوزه چسب و عایق صنعتی تبدیل شده است.
میلان‌چسب یک شرکت دانش بنیان بوده که با تکیه بر علم روز دنیا و استفاده از متخصصین توانسته محصولات منحصر به فرد و ویژه‌ای در صنعت پلیمر ارائه دهد. عمده فعالیت این شرکت در زمینه درزگیرها و عایق‌های صوتی، عایق‌های حرارتی و الکتریکی بر پایه چسب‌های حساس به فشار لاستیکی می‌باشد.

میلان چسب و فنکام

"رشد استراتژی ماست"، شعار فنکام می‌باشد. با توجه به پایبندی گروه فنکام به ارزش‌های ذکر شده، فنکام با مشاهده هوشمند و موشکافانه صنایع، متوجه اخلال در تأمین چسب و عایق بسیاری از صنایع به دلیل تحریم‌های متعدد شد و با در نظر گرفتن توان تولید و مسئولیت اجتماعی خود، برآن شد تا قدمی در این عرصه بردارد. از این رو با تأسیس کارخانه میلان‌چسب، و با تولید چسب‌های صنعتی و عایق‌های لاستیکی، سعی در یاری‌رسانی به تولید ساده‌تر صنایع مختلف نمود. تا به امروز، برخی از امور ستادی میلان‌چسب به گروه فنکام محول شده و فنکام بهترین تلاش خود را جهت به سرانجام رساندن این هدف مهم به کار گرفته است.

محصولات میلان چسب چه چیزهایی هستند؟

محصولات میلان‌چسب در صنایع خودرو، نفت و گاز، ، لوازم خانگی و ساخت و ساز کاربرد دارد. از محصولات میلان چسب می‌توان به کامپاند لاستیکی، چسب بوتیل، چسب بوتیل کوت شده و ... اشاره کرد.

راه‌های ارتباطی با میلان چسب

تلفن تماس: 02122035601
آدرس: صفادشت، شهرک صنعتی صفادشت، خیابان مرداد، پلاک 220
وبسایت: www.milanchasb.com