دیارنامی عطرسازان کیان

صنعت خرده فروشی بطور مستقیم با مصرف کننده نهایی در ارتباط است و با افزایش جمعیت، ضرورت این مدل کسب‌وکار بیشتر احساس می‌شود. صنعت خرده فروشی در حوزه عطر و ادکلن، بیشتر در قالب فعالیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سطح شهر، استان‌ها و فروشگاه آنلاین اختصاصی جریان دارد. شرکت دیارنامی عطرسازان کیان، به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه فنکام، در زمینه تولید اقلام عطریات فعالیت دارد و محصولات رایحه‌ای اعم از فردی و محیطی را به بازار عرضه می‌کند. دیار نامی محوریت فروشگاه‌های خود را در زمینه "محصولات حاوی رایحه‌" بنا کرده است.

دیارنامی عطرسازان کیان با هدف ایجاد فرصتی برای عطرآگین بودن طبقه متوسط جامعه، پا به عرصه صنعت خرده فروشی نهاده است. گفتار و کردار صادقانه، محصولات دوست‌داشتنی، حفظ یکپارچگی، ایجاد تجربه شیرین با هدف حفظ شأن مشتری و ایجاد احساس تعلق به طبقه متوسط جامعه، ارزش‌های بنیادین و اهرم هدایت این شرکت می‌باشند.

دیارنامی عطرسازان کیان و فنکام

برای گروه فنکام از همان ابتدای فعالیت در صنعت آرایشی و بهداشتی، یکی از بخش‌های جذاب برای فعالیت، کار در حوزه محصولات حاوی رایحه و عطرها بوده است. این جذابیت می‌تواند به دلیل خلاء محصولات داخلی باکیفیت نیز ‌باشد. درست به همین دلیل است که فنکام همکاری ویژه‌ای با شرکت دیارنامی عطرسازان کیان دارد. این همکاری در بخش‌های مالی، منابع انسانی، سیستم‌ها و فرآیندها، برنامه‌ریزی، بازرگانی، حقوقی، تحقیق و توسعه، طرح و برنامه و توسعه محصولات جدید صورت می‌پذیرد.

محصولات دیارنامی چه چیزهایی هستند؟

عطر، خوشبو‌کننده‌های محیطی و شمع‌های معطر عمده تمرکز محصولات دیارنامی را به خود اختصاص داده است.