دنیای نوین عناصر کیان

شرکت دنیای نوین عناصر کیان، از جمله تأمین کنندگان و تولیدکنندگان مواد اولیه باکیفیت برای صنایع مختلف مانند: آرایشی- بهداشتی، نساجی، نفت و گاز و... است. DNA Chemical علاوه بر اینکه فرمولاسیون‌های نوآورانه‌ای در زمینه، مواد اولیه محصولات صنایع مورد اشاره، ارائه می‌کند؛ در تلاش است تا با ارائه محصولاتی در کلاس جهانی، در جهت کسب رضایت مشتری، غنی سازی زندگی مردم و کمک به پایداری محیط اطراف خود، قدم بردارد.
DNA Chemical جهت حل مشکلات تخصصی صاحبان صنایع در حوزه‌های هدف گذاری شده آمادگی کامل دارد و در این راستا علاوه بر استفاده از توان و تجربیات بهترین متخصصان داخلی، با بزرگترین و شناخته شده‌ترین تأمین کنندگان خارجی نیز در ارتباط بوده و از طریق اخذ نمایندگی و یا دفاتر مستقر در خارج از ایران، امکان دسترسی به با کیفیت ترین و به‌صرفه‌ترین منابع در اقصی نقاط جهان را دارد.

دنیای نوین عناصر کیان و فنکام

با توجه به اینکه بیش از ۸۰ درصد مواد اولیه مورد نیاز صنایع شوینده و آرایشی_بهداشتی کشور، از طریق واردات تأمین می‌گردد، گروه فنکام با دارا بودن تجربه‌ای غنی و منحصر بفرد در این حوزه، پس از رصد دقیق بازار و بررسی آمارهای موجود، به فکر پرکردن خلاء تولید مواد اولیه صنعت آرایشی_بهداشتی افتاد و ایده تشکیل شرکت دنیای نوین عناصر کیان بدین شکل محقق گردید.
در حال حاضر برخی از امور ستادی این شرکت، از جمله توسعه محصولات جدید، تحقیق و توسعه، بازرگانی، طرح وبرنامه، حقوقی، منابع انسانی و سیستم ها و فرآیند ها بر عهده تیم فنکام می‌باشد.

محصولات دنیای نوین عناصر کیان چه چیزهایی هستند؟

این شرکت در حوزه‌های: مراقبت‌های فردی، مراقبت خانگی، لوازم آرایشی و عطر، مواد اولیه متنوعی را تهیه و تولید می کند و در عین حال توانایی تولید و عرضه بالک کلیه محصولات آرایشی و بهداشتی، شوینده‌ها، مراقبت خانگی و... را نیز دارا می‌باشد.

راه‌های ارتباطی با دنیای نوین عناصر کیان

تلفن تماس: 02126290016
ایمیل: Info@dnasolution.ir
وبسایت: www.dnasolution.ir
آدرس: تهران، جردن، خیابان عاطفی غربی، پلاک 85، طبقه اول، واحد 1