کیا کام فارمد

شرکت کیا کام فارمد یکی از تولیدکنندگان موفق در زمینه محصولات درمانی و آرایشی با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و فناوری روز دنیا است. این شرکت در حوزه‌ آراداروها (cosmeceuticals)، محصولات دارویی، مکمل‌های تغذیه‌ای و مکمل‌های پوستی بسیار فعال است و محصولات متنوع و باکیفیتی را به بازار عرضه می‌کند. منظور از آراداروها، محصولات آرایشی است که علاوه بر خاصیت درمانی، تأثیرات مثبتی بر پوست نیز دارند.

کیا کام فارمد و فنکام

یکی از حوزه‌های فعالیت و تخصصی گروه فنکام، حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است. با توجه به اینکه در بازار محصولات درمانی و آرایشی ایران نقاط ضعف زیادی احساس می‌شد، گروه فنکام تصمیم گرفت تا با تکیه بر تخصص سرمایه انسانی و مدیران باتجربه خود، خلأ موجود در این بازار را برطرف و برای ایجاد تحول در این صنعت تلاش کند. به همین دلیل، شرکت کیا کام فارمد به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه فنکام شروع به کار کرد تا از پتانسیل گروه فنکام برای رشد هر چه بیشتر خود استفاده کند. گروه فنکام در بخش‌های مالی، منابع انسانی، سیستم‌ها و فرآیندها، برنامه‌ریزی، بازرگانی، حقوقی و تحقیق و توسعه، کیاکام فارمد را همراهی می‌کند.

برندهای کیاکام فارمد چه نام دارند؟

کیاکام فارمد، در حال حاضر با برندهای زیر شناخته می‌شود و بر آن است تا در آینده نزدیک با توجه به نیاز جامعه، برندها و سبد محصولات خود را گسترش دهد:
• برند سیسپرسا: محصولات تخصصی ضدلک، ضد ریزش مو، ضدآفتاب، شوینده آرایشی
• برند برایت‌مکس: سبدی گسترده از انواع محصولات آرایشی و بهداشتی : ضدآکنه، آبرسان، روشن‌کننده،...
• برند سیکالدرم: محصولات ترمیم‌کننده پوستی
• برند ویوا آپ: مکمل‌های تغذیه‌ای

راه‌های ارتباطی با کیاکام فارمد

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۲۹۰۰۱۷
ایمیل: info@kiakampharmed.com
وبسایت: kiakampharmed.com
آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، خیابان عطار، پلاک ۵۰